Виховний проект "Дерево життя" викладачів та учнів Горлівського вищого професійного училища

Даний проект розроблено в рамках освітньої програми Intel® «Навчання для майбутнього».
Керівники проекту: Басова Галина Миколаївна [[1]- викладач професійно-теоретичної підготовки за професією «Оператор комп’ютерного набору» та Тимощенко Світлана Юхимівна - викладач біології Горлівського вищого професійного училища (№37).
Ідея проекту виникла при обговоренні проблем планування вагітності на уроках біології, та коли ми дізналися про те, що саме наша допомога потрібна спеціалізованому дитячому садочку «Дзвіночок».Своє здоров’я люди вимолюють у богів, але вони самі можуть впливати на своє здоров’я. Ми живемо у столітті потужного розвитку біології і популяризації біологічних знань та повинні жити в гармонії з собою і з природою.
  • Розглянути вплив навколишнього середовища на розвиток людини, навчити дотримуватись здорового способу життя, практичних вмінь і навичок будувати свою сім’ю.
  • Привернути увагу людей до складної медичної та екологічної проблем.
  • Показати, що здоров’я нації це не тільки фізична сила, але й душевне милосердя.

Ідея проекту виникла при обговоренні проблем планування вагітності на уроках біології. Коли починається людське життя?  В  пошуках відповіді на це питання учні взяли участь у віртуальній подорожі «Етапи ембріогенезу». Пишуть «Щоденник немовляти», складають опорну схему «Спадкові захворювання». Учні об’єдалися в группи, які вирушили до екскурсій.  Подорожувалиь  до музею історії генетики, до кабінету генеалогії, до кабінету гемеалогії, до цитогенетичної лабораторії, де бажаючі можуть підрахувати кількість своїх хромосом. Провели подорож до кунсткамери, до кабінету лікаря, тема екскурсії: «Діти п’яної втіхи». Подорожували до гастроному, тема екскурсії: «Мутанти у гастрономі». Учні склали генеалогічне дерево родоводу, підготували презентації екскурсій та розробили інформаційний бюлетені, створили єдиний сайт. Обговорили, проаналізували інформацію, з'єднали, зісхематизували та підготували звіти.

Робота над проектом поділилася на наступні етапи:
1 етап Пошуковий
 Вибір теми теми. Знайомство з темою проекту, ключовим і тематичним питанням.
2 етап Аналітичний
Аналіз наявної інформації, планування.
3 етап Практичний
Виконання запланованих кроків групами "Генетики", "Генеалоги", "Експерти"
4 етап Презентаційний
5 етап Контрольний
Аналіз результатів проекту. Оцінка якості проекту.


Наприкінці проекту учні провели акцію «Добро і милосердя», виготовили столи та стільці, розмалювали їх, прибрали територію, пошили покривала, змонтували фільм.
Підготували презентацію дитячого садочку «Дзвіночок» «Бенефіс - нам 50».
Дана модель описує основі аспекти проекту і є практичним звітом про його напрямки роботи.
В ході роботи над проектом:
  • Група 1 П 24 (Теслярі) виготовили столи і стільці. 
  • Група 1 Про 22 (Оператори комп'ютерного набору) і 1 М 23 (Малярі) провели акцію «Один день разом» і прибрали територію садка для дітей з обмеженими можливостями «Дзвіночок» м. Горлівки. 
  • Усі учні ГВПУ зібрали гроші на тканину для покривал, а гр. 1 ш 27 (Швачки) ПТУ №25 пошили їх. 
  • Зібрали іграшки для дітей компенсаторної групи.
Також ми підготували презентацію дитячого садочку компенсуючого типу «Дзвіночок»: «Бенефіс - нам 50». Як результат проекту ми змонтували фільм, де зобразили соціальне опитування, хід акції та взяли участь в освітлені нашого проекту у ЗМІ (Горлівське телебачення «6 канал»). Про нас також написала міська газет «Вечерняя Горловка» № 90 від 15.09.2011р.).

СТАТТЯ В ГАЗЕТІ



НАШ ВІДЕОРОЛІК


РЕПОРТАЖ МІСЬКОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ


Проект вийшов за рамки однієї групи, одного училища. Усі учні, майстри, викладачі взяли участь в акції «Добро і милосердя». Ми досягли головної мети: довели, що можемо використовувати свої людські і професійні якості в прояві свого небайдужого відношення до гострої соціальної проблеми.
Проект підготували учні першого курсу операторів комп'ютерного набору 1 О 22:
Волкова Наталія, Якубов Марк (Експерти)
Сергун Лілія, Кочетова Наталія (Генеалоги)
Захарченко Валерія, Назаренко Марина (Генетики)

Комментариев нет:

Отправка комментария